300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533 Jawatan Kosong Terkini di FlyFirefly Sdn Bhd
best cpc cpm ppc ad network


logoheader2

FlyFirefly Sdn Bhd – Jun

SHARE!

Company: FlyFirefly Sdn Bhd
Application deadline: 13 Mei – 04 Jun 2015
Location: Selangor

firefly

Sukacita dimaklumkan FlyFirefly Sdn Bhd mempelawa warga Malaysia yang berumur 18 tahun keatas yang berkelayakan dan memenuhi kriteria yang ditetapkan untuk mengisi kekosongan terkini sebagai:

Jawatan Kosong Terkini

1. Executive, Sales and Marketing
2. Associate, Customer Care


.

Calon boleh membuat permohonan secara online disini ➡ Permohonan Online

SHARE!

Incoming search terms:

  • jawatan kosong amy search
  • jawatan kosong malay speaking

{ 8 comments… read them below or add one }

Vani May 26, 2015 at 12:57 pm

I’m interested to work on custom care Please call me 0146340189

Reply

amy June 1, 2015 at 12:19 am

How can i apply this vacancy??? Please email me

Reply

mei June 1, 2015 at 12:56 am

Hw to apply?? Thank

Reply

MUHAMMAD SYAFIQ ALIEMI BIN ANUAR June 11, 2015 at 5:41 pm

MUHAMMAD SYAFIQ ALIEMI.. 01116922349

Reply

MUHAMMAD SYAFIQ ALIEMI BIN ANUAR June 11, 2015 at 5:43 pm

MUHAMMAD SYAFIQ ALIEMI.. 01116922349
Tinggi 175
Berat 51
Umr19

Reply

kasturi a/p arumugam July 8, 2015 at 5:47 am

Subject: Mohan kerja

,puan anak saya yang bernama kasturi alp arumugam dari mentakab pahang yang telah pun tunggu bulan empat tahun ni dan dah hantar resume pada puan,anak perempuan saya ni tersangat nak kerje lepas habis spm dia terus belajar kelas computer dan dah pun mengambil sijil computer, buat masa ni dia tak pergi mana- mana kerja dia harap dan menunggu kerja dan boleh dapat kerja baik oleh tu sy minta puan boleh ke tolong saya dapat kerja untuk anak saya,kalau puan kenal menager tolong lah beritahu atau tolong sms nombornya je0136465738,beri

Reply

Afiq haniff bin mohamad safie December 12, 2015 at 7:19 am

lepasan diploma

Reply

ZAKIAz February 17, 2017 at 5:03 am

0136596653

Reply

Leave a Comment

{ 1 trackback }