best cpc cpm ppc ad network


logoheader2

FlyFirefly Sdn Bhd – Jun

SHARE!

Company: FlyFirefly Sdn Bhd
Application deadline: 13 Mei – 04 Jun 2015
Location: Selangor

firefly

Sukacita dimaklumkan FlyFirefly Sdn Bhd mempelawa warga Malaysia yang berumur 18 tahun keatas yang berkelayakan dan memenuhi kriteria yang ditetapkan untuk mengisi kekosongan terkini sebagai:

Jawatan Kosong Terkini

1. Executive, Sales and Marketing
2. Associate, Customer Care


.

Calon boleh membuat permohonan secara online disini ➡ Permohonan Online

SHARE!

Incoming search terms:

  • jawatan kosong amy search
  • jawatan kosong malay speaking

{ 7 comments… read them below or add one }

Vani May 26, 2015 at 12:57 pm

I’m interested to work on custom care Please call me 0146340189

Reply

amy June 1, 2015 at 12:19 am

How can i apply this vacancy??? Please email me

Reply

mei June 1, 2015 at 12:56 am

Hw to apply?? Thank

Reply

MUHAMMAD SYAFIQ ALIEMI BIN ANUAR June 11, 2015 at 5:41 pm

MUHAMMAD SYAFIQ ALIEMI.. 01116922349

Reply

MUHAMMAD SYAFIQ ALIEMI BIN ANUAR June 11, 2015 at 5:43 pm

MUHAMMAD SYAFIQ ALIEMI.. 01116922349
Tinggi 175
Berat 51
Umr19

Reply

kasturi a/p arumugam July 8, 2015 at 5:47 am

Subject: Mohan kerja

,puan anak saya yang bernama kasturi alp arumugam dari mentakab pahang yang telah pun tunggu bulan empat tahun ni dan dah hantar resume pada puan,anak perempuan saya ni tersangat nak kerje lepas habis spm dia terus belajar kelas computer dan dah pun mengambil sijil computer, buat masa ni dia tak pergi mana- mana kerja dia harap dan menunggu kerja dan boleh dapat kerja baik oleh tu sy minta puan boleh ke tolong saya dapat kerja untuk anak saya,kalau puan kenal menager tolong lah beritahu atau tolong sms nombornya je0136465738,beri

Reply

Afiq haniff bin mohamad safie December 12, 2015 at 7:19 am

lepasan diploma

Reply

Leave a Comment

{ 1 trackback }